Valborg

Hello!
Hoppas alla hade det kul på valborg igår!
tänkte blogga igår men jag hann inte så det blir ett inlägg idag istället;)
igår kom anna och emil klockan tio och väckte mig :/ så då fick jag upp och klä på mig. sen åkte vi till ikea och på kvällen grillade vi :D mums! haha marko hade lärt wilda att yla (stavning) och då skulle anna visa filmen och då började hon yla igen (jag äger på att förklara) och då filmade jag men det går inte att ladda upp den (eller så är det jag som är trögfattad)
så nu kommer det några bilder från igår



                                                              

jag gör ett till inlägg om idag istället för att skriva här;)







Kommentarer
Postat av: Syrran

Min fina lilla prins <3



Jag tror nästan att man måste lägga upp videon på youtube å sen länka på bloggen.

2011-05-02 @ 10:44:26
Postat av: martina

Okej, vad dåligt :( PUSS

2011-05-02 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0