Stan med pappa

Idag var pappa och jag ner på stan för att han har massa present kort på åhlens, det avr ganska många som demonstrerade eftersom det är första maj. Så vi gick runt lite på stan men jag hittade ingenting:( också gick vi förbi lushoch så sa jag vi kanske ska ha en tvål från lush så då gick vi in och köpte en , då sa pappa men vi har ju två badrum då måste vi ju ha två tvåler. så då blev det en tilloch då hade hon ingen växel så då fick hon 4 kronor och då skulle pappa skoja med henne och sa: då kanske du kan bjuda mig på en till tvål och hon ba: ja eller du kan få en deoderant. och den kostade 65 kronor så pappa känade 61 kronor xD
här är bilder på det vi köpte


rock star tvål

kommer inte ihåg vad den heter

lip scrup

nu ska jag äta grillad kyckling och pommesfrites mums


Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh måste få komma å tvätta mig hos er snart =)



Puss

2011-05-02 @ 10:42:48
Postat av: Martina

haha, ja ni var ju lediga på torsdag så då kan ni ju komma hit och äta pizza på kvällen =)

2011-05-02 @ 15:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0