R.I.P

:'( igår kl. 4 på natten så brann resturangen/kiosken nere vid växthuset ner.  R.I.P eksätra resturang och bar

så här ser det ut nu
jaja slut med det tråkiga... imorse så hade jag glömt och ställa klockan så jag vacknade 9.05 och vi började 9.25 så jag hann bara springa och klä på mig och ta med en macka... idag var ju halva klassen på innebandy dm så vi var typ bara 10 personer, det var fett skönt :) sen var jag med emma k och först så kollade vi på våran första dansuppvisning xD sen kom hennes små syskon hem så då busade vi med dom, arvid (hennes lillebror) slog i kanten vid dörren och vik en jätte stor bula! stakarn:(

elsa

arvid

nu måste jag göra fysik läxa:/


Kommentarer
Postat av: Lavransfanny

Very impressed!

2011-12-16 @ 07:41:09
URL: http://lavransfanny.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0