karuseldag

Heej!
idag var det karuselldag och då kommer alla som ska början i våran klass i sjuan och är med och så... vi ska få 6 nya tjejer så vi kommer lixom va typ 20 tjejer och 8 killar så det är väldigt många tjejer! efter skolan gick jag och moa hem till mig och bakade muffins! och så skulle vi göra glasyr men den blev lite fail n.n sen så hade pappa fått post och edt var mina nagel grejer från tradera som hade kommit! och då blev jag jätte glad och moa blev avundsjuk ^^ då skulle vi testa om limmet var bra på moas lillfinger och det råkade spruta ut lite och det tog typ en kvart att få bort! så det var ett riktigt karlsons klister;) oj  nu känner jag att jag bara bablar (skriver) på här... hehe

Mooa tycker om glasyr!

mina nagel saker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0