min snälla bror!

Tja!just nu är min bror jätte snäll! han skulle åka till subway och äta så då frågade jag om han kunde ta med sig till mig och han var så snäll så han kunde det! när jag har ätit så kommer moa och vi ska kanske gå till vårdsätraviken och bada:) på lördag så ska vi åka till göteborg med mamma och jag vet inte hur länge vi kommer vara där men jag kommer nog kanske inte kunna blogga nånting då. nu kollar jag på frisörakuten, det är jättekul och nu började det igen så  HEJ DÅ!



har bling blig skal idag;)


Kommentarer
Postat av: matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se

om du vill ha ännu mera blingbling kolla då in på www.phonefashion.se

LYXIGT BLINGADE MOBILSKAL



MATCHANDE RING PÅ KÖPET!

2011-06-16 @ 20:01:08
URL: http://phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0