Älskar sommaren!

Hello!
gud vad jag älskar sommaren iallafall när det är så här fint väder som det har varit de senaste dagarna! jag badade i måndags med moa på fyrishov, i tisdags med familjen i fjällnora, igår med julia på lyssnaängen, idag med pappa i vårdsätraviken;) det är skönt att ha så nära till både vårdsätraviken och lyssnaängen:D imorn ska jag vara med sara och då säger dom att det ska regna:( men det behövs väl lite regn... ikväll är det bara bones som är kul på tv:n och det är gammalt avsnitt, men jag får väl se om jag har sett det...
här en bild som jag tog på iphonen innan vi åkte till grönö
 

helt oredigerad förutom att den är svartvit i bakgrunden:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0