till cypern imorn! :D

hej hej alla söta läsare! fölåt för attt jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte haft tid heltenkelt och igår åkte jag till sara när jag hade vaknat och så... sen när jag kom dit så badade vi i hennes grannes pool (för dom skulle åka bort så dom skulle ta hand om huset och så) sen så åt vi och sedan bakade vi muffins:) och sen kom vi på att ja jag kan ju sova där :) så då gjorde jag det och idag gjorde vi typ samma sak förutom att baka=D imorgon typ kl 6 på morgonen så ska jag åka till cypern i en vecka! ska bli så j*kla kul! så jag kommer inte blogga på en vecka :( tyvär men när jag kommer hem så ska jag blogga!


Poolen!<3


nybakade muffinsar!

hoppas alla har det bra medan jag är i cypern KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0