trött:/

Heej har inte uppdaterat på sista tiden har varit trött och har inte haft så mycket att säga...

Idag har det bara varit en ''slapp dag'' har bara varit trött hela dagen så när jag kom hem så ville jag bara sova^^ men sen så hoppa jag in i duchen och blev lite piggare:) sen så åt vi pankakor o när jag hade ätit klart så ringde julia o ville att jag skulle komma ner till jessica för hon var där:)
imorn åker jag till mamma så kommer kanske inte uppdatera lika mycket då men ska försöka^^



syns att jag är lite trött^^

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du kan bäl blogga genom telefon? Idag är de bara en vecka kvar. Sen är de du & jag <3

2010-10-08 @ 11:32:32
Postat av: Liinnea

jag sprutade vatten på dig i skolan så du vakna :p <33



(buuuusiiiiigt) ☺☺

2010-10-08 @ 16:13:25
URL: http://lliinneeaalskarsommar.blogspot.com/
Postat av: itiinaa

anna: ja det kan jag ju det tänkte jag inte på^^

linnea: vad snällt>.< <333

2010-10-08 @ 16:26:35
Postat av: Liinnea

hehehe egentligen var det faktiskt inte meningen ... för jag skulle bara "hota" med att spruta men eftersom man drar i den så sprutar det xd och det kom jag på när det kom vatten :P

2010-10-08 @ 20:42:33
URL: http://lliinneeaalskarsommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0