shaa

Shaa

satt inte nåt vid datan igår så jag kunde inte lägga upp nåt inlägg men det får bli ett ''dubel  inlägg nu''^^

IGÅR: så sov jag hos jessica så jag vaknade upp där sen så gjorde vi frukost, kl 11.00 så hade vi mary kay party och det var kul:) sen så åkte vi runt och letade efter vinterjacka till Alex tillslut hittade vi en, sen så åkte vi hem och åt o tog det lungt sen så skulle vi hjälpa tedde att klä ut säg för att hans kompisar skulle ha halloween fest och han hade beställt röda linser och köpt bandage för han skulle va mumie sen åkte han och vi satt och kollade på ''tre barn och en mamma'' eller vad den nu hette.




tedde e mumie
IDAG: så åkte vi och kollade på chrilles första bandymatchdom var jätte duktiga och vann med 5-4 och chrille gjorde ett mål;) sen så åkte vi ut till jessicas föräldrar och fikade och var där en stund när vi kom hem var vi så hungriga för vi hade missat lunchen så det blev lunch middag kl 4^^ nu sitter jag vid datan och slappar lite vet inte om jag ska va hemma och mysa med jessica och dom eller om jag ska gå bus eller godis med moa emma och sofia... vi får se hur jag gör

blev ett ganska långt inlägg^^ men men
Puss<3Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0