födelsedagskalas igen

heeejhej!

Idag kom brorsan+familj syrran+familj och farmor för att fira mig:D men det blev det lite stressigt innan dom kom för vi skulle åka till gränby och handla och så gick vi in på åhlens och kollade om det fanns några julkalendrar kvar (emma och jag såg dom på stan och så är det smink i) men då var dom helt slut sålda så då åkte vi ner på stan och där fanns det ganska många. så vi hann inte baka rulltårta när vi kom hem:( men pappa lovade att jag skulle få rulltårta nån gång i veckan;)  det var så kul att få träffa allihopa eftersom vi´inte ses så ofta:( just nu kollar jag på the hills ^^


så ser framsidan ut^^


och på baksidan kan man se vad som finns i :)

kram 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0