call of duty:P

Heej hej
det blev inget inlägg igår, så det blir ''dubbel inlägg''
igår så var vi på skolbio örnjägarens son den var inte så bra men jag somnade i början och i slutet^^ haha jag satt brevid sofia och emma n och sofia och jag somnade på varan båda gångerna xD och emma veckte oss, när filmen var slut och vi skulle gå så vaknade vi inte när hon petade på oss så hon hoppade på oss. skönt att vakna upp med emma i knät xD efter det så var dagen som vanligt och jag hade tråkigt:(

idag så var det en lång dag fast en rolig^^ inte hänt nåt specielt i skolan. när vi va på bussen så såg vi Liva, Malin, Tova och Nora:) sen när jag kom hem så skulle vi åka till ikea men när pappa kom hem så orkade han inte han hade ont i hela kroppen (han håller på att bli sjuk) så vi gick ner till eksätra resturangen och bestälde mat för tobbe skulle på bio. sen så kom chrille upp och vi satt och larva oss sen spelade vi *call of duty* tror jag det heter xD det var faktist ganska kul (inte bra) men nu så måste jag skriva önskelista till anna haha har sagt så några gånger nu^^


hihi mina sötisar:)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0