torsdag

tjaa;)

Idag så var det sista gången på profilen:D hihi så nästa vecka ska jag ha designverksta;)
iaf så har köpt biljett till skoldiskot som e imorn har bestämt att jag ska gå nu, så jag hoppas att det blir kul ska hem till emma först också kanske jag ska sova där om hon fick^^ ja.... idag blir det pannkakor ocg ärtsoppa muums det tycker inte linnea hon hatar ärtsoppa:P på bussen hem så sa klara: jag kommer ihåg när du sa att du åt kebebrulle igår..... det är peperoni i det (hon uttalade det peperoni) jag ba: asså det stavas peperoni men man säger feferoni klara: nej man säger peperoni jag: fråga vem du vill på bussen alla kommer säga att man säger feferoni.... haha klara xD
skriver kanske mer sen får se^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0