min dag

Heej hej!
Har precis ätit kom hem för en stund sen:) hos linnea så kollade vi ju som sagt på material girl och åt kladdkaka (hemligt resept) sen så gick vi till valsätraskolan och gungade och jag fick världens skrattattack^^ sen så ringde vi maria och sa att hon skulle komma ditt och då skulle hon vara med feffe men att hon var på stan och skule komma hem snart så dp skulle hon fråga feffe när hon kom sen så gick linnea och jag på nån snurrgrej och hade skit kul sen så hittade linnea på en ''dans'' till låten tänk om jag hade en liten liten apa......   haha hon är så j*kla skön^^ och påvägen till valsätraskolan så sa jag att jag skulle äta pannkakor och hon ba ska du äta ärtsoppa också eller? ja ba nej men det skulle va gott hon ba yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh gillar du det? hahaha  jag är bäst på att förklara eller hur?^^  lägger kanske upp några bilder sen
ikväll ska jag raka pappa sen kl 19.30 ska jag kolla på paradise hotell för att linnea tvingar mig
Kram herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0