klippt mig:D

sha^^
Igår var ju jag och mamma och klippte oss i gävle:) det var jätte kul att få träffa julia för det är inte så ofta vi ses (julia är ullas barn altså en vän till familjen) sen få gick vi runt och kolla lite i affärer i köpis...
blev iaf jätte nöjd med håret
jag precis när vi hade kommit hem:) blev som sagt skit nöjd!<3
Nu har jag precis vaknat^^ och det är ingen dans idag så jag följer med mamma o tobbe till gymet, jag får ju inte göra så mycket där men jag för väl testa nåntign^^ imorn ärre skola igen:( :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

shiit, det blev ju hur fint som helst !<3

2010-11-07 @ 21:24:11
URL: http://lliinneeaalskarsommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0