dans

snart är det dans:D äntligen har våran riktiga lärare annika kommit tillbaka! men hon kanske ska sluta och flytta nån stans:( hon är skiit bra dans lärare. jaja jag har nyss fixat mina naglar orkade inte fixa alla naglar så fixade bara varanan xD
igår så hade vi det jätte kul.. först så kom ju jessica och tedde upp och åt mat:9 det var jätte gott sen så kollade vi på big momma's house haha den är fett skön^^ sen så spelade vi kort hihi man måste ju vara lite social ibland;) sen så kollade vi på en till film ''what happen's in vegas'' hette den, den var också bra;) jessica höll på att somna för pappa maserade hennes fötter och jag kilade henne på armen och håll på med hennes hår

det blev ett ganska långt inlägg kan visa bild på mina naglar sen  








herrå skriver kanske mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0